الخميس، 3 أكتوبر 2013

من مصرى للسيسى بنات مصر أشرف من أن يغازلهم قادة سفهاء - فيديو


أتريدون أن تكــون مصــر "نـــارًا ودمـــارًا" 
أيهــا الخـــونة بناتنــــــــا أشــــرف منكــــــم 
ومن سفهائكـــــــم يا سيســـــى


كلمــــات تكتب بمـــاء الـــذهب
 ( اخر ما قالة محمد مرسي )
انا عايز احافظ على الأطفال وعلى البنات اللي هيعلموا اولادهم ان آبائهم كانوا رجال
 لا ينزلون ابدا على رأي الفسدة
كما أشار إلى أن المعارضين للانقلاب، قد أعلنوا من قبل نزولهم إلى كل ميادين وشوارع مصر، فى يوم 6 أكتوبر المقبل، للتنديد بالانقلاب والظلم والقمع الممارس ضدهم، والآن حركة تمرد تعلن أنها أيضا ستخرج فى نفس اليوم للاحتفال بنصر أكتوبر، وذلك يعنى أنهم يريدون أن تكون مصر "نارًا ودمارًا".. قال متصل بقناة الجزيرة مباشر مصر، ردا على كلمة السيسى فى اجتماعه بضباط الجيش أمس، "إن بنات مصر أشرف من أن يغازلهم قادة سفهاء يوالونك أيها الخائن" .
وأضاف فى اتصالة بالقناة اليوم، قائلا: "إذا كانت بناتك يا سيسى بتحب المغازلة وبيعجبوا بوسامة ظابط خاين، فيستجيبوا لكلامه، فاحنا بناتنا أشرف منك ومن سفهائك" .


رد الرئيس مرسي علي انجذاب الستات للمتحدث العسكرى انا عايز احافظ على الأطفال وعلى البنات اللي هيعلموا اولادهم ان آبائهم كانوا رجال لا ينزلون ابدا على رأي الفسدة كلمات تكتب بماء الذهب ( اخر ما قالة محمد مرسي ) حافظوا على مصر , حافظوا على الثورة ,الحفاظ على الثوره اللي احنا اكتسبناها بعرقنا وبدم شهدائنا وبمسيرتنا سنتين ونص حافظو عليها كلكو يا مؤيدين ويا معارضين , اوعوا الثورة تتسرق منكم بأي حجه, الحجج كتير والسحرة كتير والتحدي كبير وانتو قادرين تواجهوا هذا .
ازاي نحافظ على الثورة,وازاي متتسرقش مننا الثورة , انا قدامكم: ثورة 25 يناير وتحقيق اهدافها كاملة والحفاظ على الشرعية تمن الحفاظ عليها حياتي , حياتي انا , انا عايز احافظ على حياتكو كلكو,انا عايز احافظ على الاطفال ولادنا اللي هيجوا يكبروا بعدنا ,انا عايز احافظ على البنات هيبقوا امهات المستقبل اللي بيعلموا ولادهم ان اباءهم واجدادهم كانو رجالاً لا يقبلون الضيم ولا ينزلون ابداً على رأي الفسده ولا يعطون الدنية ابداً من وطنهم او شرعيتهم او دينهم , اذا كان الحفاظ على الشرعية تمنه دمي انا , فأنا مستعد ان أبذل ذلك رخيصاً في سبيل هذا الوطن واستقرارة, حسبةً لله سبحانه وتعالى حسبةً له سبحانه وتعالى . اوعوا حد يضحك عليكو اوعوا تقعوا في الفخ .اوعوا تفرطوا في الشرعية ربنا لا تزغ قلوبنا بعد اذ هديتنا وهب لنا من لدنك رحمة انك انت الوهاب . نتذكر جميعا ً والله سبحانه وتعالى وهو يخاطبنا والله غالب على امره ولكن اكثر الناس لا يعلمون


رد الرئيس مرسي علي انجذاب الستات للمتحدث العسكرى

انا عايز احافظ على الأطفال وعلى البنات اللي هيعلموا اولادهم 
ان آبائهم كانوا رجال لا ينزلون ابدا على رأي الفسدة

▬▬▬▬▬▬▬▬ ●●●ஜ۩۞۩ஜ●●● ▬▬▬▬▬▬▬▬
╬╬♥♥╬╬

ليست هناك تعليقات: