الجمعة، 12 أبريل 2013

سلطان . إزاى وأنا أمن دولة ياشفيق يمنعونى من السفر . ياراجل ركز - فيديو



شفيق لو حصلت انتخابات بكره 
انا هكسب باكتساح 
وهخلي الأخوان يسيبوا البلد كلها


سخر البرلماني السابق عصام سلطان من تصريحات الفريق أحمد شفيق التي صرح بها في أحد البرامج علي قناة القاهرة والناس مع المذيع أسامة كمال . وقال سلطان في تدوينة علي فيس بوك تحت عنوان "التركيز أساس النهضة" : كان شفيق مركزا جدا الليلة ، فى حواره مع أسامة كمال فى القاهرة والناس ، بدأ بأضلاع الأنجل ، وعرض على النو وى والنوكومينت والناثنج ، وخاض غمار السكوك ، وكان حساسا للغاية ، وتكلم فى كل القوانين ، بتمكنه المعروف ، وخلق الطائفية ، والسجون ، ورجولة السلفيين ، ومعيلة الإخوان ، والتسرب ، ومركزيا ، والهيئة الجامعة ، والفكرة الشيطانية وابن المرشد القديم ، وتحقيق الكونجرس الفيزيكال ، والهدنة غير الموقعة ، وتلات ايام افراح ، وجود جوب ، وليالى ملاح ، والسينسور ، والمنيور ديتيلز ، وهنفعصة ، وخد الكلام وابقى روح فكر ، والإنيشيتف ، وعلم مرسى الأسود اللى رفعه فى السفارة الأمريكية ، وهيلارى لما كانت مشغولة ، والمستوى لما اتضح ، والبند مبقاش موجود ... رائع ... وأضاف ساخرا : أهم حاجة إنه أفشى سرا خطيرا بالنسبة لشخصى ، وهو أن قرارا أمنيا صدر بمنعى من السفر ليلة إعلان نتيجة الانتخابات الرئاسية ، طب ازاى وانا امن دولة ياشفيق ... ياراجل ..انت نسيت كلامك القديم ... أرجوك ركز .. أهم حاجة التركيز .

شفيق بعد البراءه 
 لو حصلت انتخابات بكره انا هكسب باكتساح
 وانا هخلي الأخوان يسيبوا البلد كلها





ليست هناك تعليقات: