الخميس، 27 سبتمبر 2012

صوفيا راقصة التت - الريس جرح احساسى - خذ الحكمة من افواه العاهرات - فيديو



خذ الحكمة من افواه العاهرات 
 الاداب تطارد صوفيا راقصة التت
 لسخريتهــا من ... الرئيس مرســـى


كتبت : دينا الحسيني: مصدر امني ان مباحث الاداب تقوم بمطارده راقصه قناه التت صوفيا لقيامها بنشر تعليقات ساخره عن الرئيس مرسي أخرها ما علقت عليه عبر صفحتها الشخصيه علي تويتر عن حركه مرسي العفويه حيث قالت صوفيا حرفياً "
هو مرسي كان عايز يقول ايه من حركة لعبه في " الحته " دي اصل مش بفهم الحركات دي قوي وجرح احساسي بيها ..
 **خذ الحكمة من افواه العاهرات..هو فيه إيه بالظبط إلي بحصل في مصر ؟
أصبح زمن كل ساقط وساقطة وتافه وتافهة واللي عمل دمه خفيف وهو دمه زي السم ولا بيفهم حاجة والله بس الحق على السيد الدكتور الرئيس العظيم الدكتور محمد مرسي إن هو سايب الكلاب دي تكلم كدة بس مهما الكلاب ما اتكلمت فلن يصل صوتها إلا إلى التافهين أمثالهم والقافله تسير ولكلاب تعوي موتوا بغيظكم أيها الحاقدون وكلنا معك يا دكتور مررررس..
 *رجب البرنس كليب يا غزال مع الراقصه صوفيا التت ماستر ..



صوفيا :: مرسي كان عايز يقول ايه من حركه لعبه في الحته دي, أصلي مش بفهم الحركات دي و جرح احساسى قوى. .. !!!!
 وإنتقدت صوفيا , راقصة احدى الكابريهات فى شارع الهرم والراقصة الإستعراضية بقناة التت ,ستار اكاديمي 9, تصرفات الدكتور محمد مرسى رئيس الجمهورية امام رئيسة وزراء إستراليا.
وكان الدكتور محمد مرسي قد قام بفعل لا إرادى عندما اقدم على لمس مناطق حساسة من جسدة اثناء جلوسه مع رئيسة وزراء إستراليا, وإنتقدت وسائل الإعلام هذه التصرفات.
وأكدت صوفيا على حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعى تويترستار اكاديمي 9, أن احساسها قد إنجرح بعدما قام مرسي بهذه الأفعال, قائله" هو مرسي كان عايز يقول ايه من حركه لعبه في الحته دي, اصلي مش بفهم الحركات دي و جرح احساسى قوى !!!!!
 وسائل الإعلام الدولية قد أبرزت مقطع فيديو للقاء الرئيس مرسى برئيسة الوزراء الأسترالية جوليا جيلارد، وحاولت الإساءة للرئيس محمد مرسى بالتعليقات على ضبط ملابسه فى أثناء جلوسه بعد مصافحته جيلارد، زاعمة أنه ارتكب ما يتنافى مع الآداب العامة.
Egyptian President touches his private part on
 Live TV to impress Julia Gillard 


صوفيا راقصة التت ماما منقبة وبستخير ربنا قبل الشغل



ليست هناك تعليقات: