الجمعة، 10 فبراير 2012

هجوماً لاذعاً على النائب محمد أبو حامد


فضائح محمد أبو حامد فى كل مكان
 واكبر فضيحة لما قال النبى نجح فى الانتخابات.


انتقد الإعلامى محمد ناصر على مقدم برنامج "من هنا ورايح" على قناة المحور النائب البرلمانى محمد أبو حامد لتغيبه عن حضور حلقة البرنامج مساء أمس كما كان متفقا عليه وقال له على على الهواء "الراجل اللى ميحترمش كلمته ..ميبقاش راجل وملوش كلمة".
 وبدأ محمد ناصر حلقته في البرنامج قائلاً " أنا معايا سعادة النائب المحترم سعد الحسينى وكان المفروض يبقي معايا النائب المحترم "المحترم قوى" محمد أبو حامد لكن يبدو أنه مش هيبقي معايا والحقيقة الراجل ده بعد لما أخلص مع النائب سعد الحسينى هقول فيه قصايد شعر لها علاقة باحترام المواعيد واحترام الكلمة ولها علاقة بتركيبة محمد أبو حامد اللى أظن أنه هيكون له معايا وقفة وأحب أقوله انتظر منى سخرية ربما تدخلك التاريخ لأنه بصراحة الراجل اللى ميحترمش كلمته ميبقاش راجل ولا له كلمة". البابا شنودة يبارك محمد ابو حامد عضو نجيب ساويرس فى مجلس الشعب..





ويضيف في سياق متصل: وعلى كل حال أنا كان نفسي أسأله لما يجي هنا ، هل هو صحيح انطرد من مسجد الحصري ولماذا، هل كان لديه اتجاه آخر وغيره، هل هو صنيعة ساويرس ؟
وقد قوبل هذا الفيديو الذى طرح منذ قليل على موقع اليوتيوب بموجة من الانتقادات التى جاءت ضمن تعليقات مشاهديه والذين وجهوا هجوماً لاذعاً الى النائب محمد أبو حامد منها: لابدأن نبين الحق للناس لكل من يتاجر بالناس من أمثال محمد أبو حامد وغيره فلابد من فضح كل الخبثاء, أبو حامد مش عارف يقرأ آيتين صح على بعض فى لقاءه مع النائب أشرف ثابت أخطأ ثلاثة مرات فى القرآن فكفانا تعصب أعمى , عايز إيه من واحد باع نفسه ودينه لرجل سب الدين للمسلمين على الهواء ثم يطلع محمد أبو حامد اللى كان شغال مع امن الدولة فى مسجد الحصرى ويدافع عن نجيب ساويرس.
 فضائح محمد أبو حامد فى كل مكان واكبر فضيحة لما قال النبى نجح فى الانتخابات. جدير بالذكر أن أبو حامد كان ضيفاً مع الإعلامى إبراهيم عيسي بالأمس في برنامجه "الميدان" على قناة التحرير.





ليست هناك تعليقات: