السبت، 13 يونيو 2020

الرئيس يحاكمهم - إوعوا الثورة تتسرق منكم..فيديو



ه►۞ الرئيس يحاكمهم - إوعـوا الثورة تتسرق منكـم ۞◄
☆ على راسى يا تاج راسى ☆ 
... ( حافظـــوا على مصــــر ) ...



حافظوا على الثورة ، الحفاظ على الثورة اللى احنا اكتسبناها بعرقنا وبدم شهدائنا وبمسرتنا سنتين ونص ، حافظوا عليها كلكوا يا مؤيدين و يا معارضين ، إوعوا الثورة تتسرق منكوا ، باى حجة ، الحجج كتير و السحرة كتير والتحدى كبير ، وانتوا قادرين تواجهوا هذا ، ازاى نحافظ على الثورة ، ازاى متتسرقش مننا الثورة ، انا قدامكم ، ثورة 25 يناير وتحقيق اهدافها كاملة والحفاظ على الشرعية ، تمن الحفاظ علىها ، حياتى .. حياتى أنا .. أنا عايز أحافظ على حياتكوا كلكوا .. أنا عايز أحافظ على الأطفال ، ولادنا اللى هييجوا يكبروا بعدنا ، أنا عايز أحافظ على البنات ، هيبقوا أمهات المستقبل ، اللى بيعلموا ولادهم إن آباءهم وأجدادهم كانوا رجال ، لايقبلون الضيم ، ولاينزلون أبداً على رأى الفسدة ، ولايعطون الدنية أبدا من وطنهم أو شرعيتهم أو دينهم )ه - الزعيم القائد المجاهد الدكتور محمد مرسى للمزيد شاركونا فى فلسطين فى القلب .. منتدى نورالمهدى فلسطين إوعوا الثورة تتسرق منكم - كلماتٌ تكتب بماء الذهب الرئيس محمد مرسي... حافظوا على مصر| وحافظوا على الثورة..| ومحمد مرسي |لا يسعى لكرسي زائل...| وفاة الرئيس محمد مرسي تؤجل القضية وتحول الى قاضي السماوات والأرض شهيداً حراً في علين . . نم في سلام سيدي الرئيس . . إنا لله وإنا إليه راجعون.. رحمك الله شهيدًا ومظلومًا ومرفوعًا في موقف حقّ فوق البغاة من الظلمة والسفهاء. 
﴿وَإِمّا نُرِيَنَّكَ بَعضَ الَّذي نَعِدُهُم أَو نَتَوَفَّيَنَّكَ فَإِلَينا مَرجِعُهُم ثُمَّ اللَّهُ شَهيدٌ عَلى ما يَفعَلونَ﴾
 رحم الله الدكتور مرسي نسأل الله له علو المنزله ورفع الدرجات بصبره على الظالمين واعوانهم الفاسقين ..




ليست هناك تعليقات: